KFC відмовився від слогана It’s Finger Lickin ‘Good.

У світлі COVID-19 KFC вирішив поставити на паузу свій відомий слоган «Так смачно, що пальчики оближеш» (It's Finger Lickin 'Good) в кампаніях по всьому світу. Слоган використовувався в маркетингу бренду 64 роки, однак зараз для нього не найкращий час, визнали в компанії. У нових кампаніях від Mother London слова Finger Lickin стерті з упаковок KFC. Крім цього рекламне агентство створило нові білборди, залишивши порожнє місце замість гасла. На його місці з'явились попередження: «Не рекомендується облизувати пальці», «Ретельно мийте руки перед облизуванням», «Облизуйте пальці на свій ризик», «Обережно: може викликати облизування пальців».
Як відзначили в компанії, слоган повернеться, коли це буде доречно.

Джерело: mmr.ua

Опубликовано: