KFC «позичає» слогани інших брендів.

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.

Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, що незабаром це видовище почне так всіх нервувати…

Після виходу цієї кампанії у Великобританії національну організацію Advertising Standards Authority засипали скаргами і кампанію довелося згорнути. Але цим справа не обмежилася.

Впродовж 64 років слоган про облизування пальців був у центрі брендингу KFC. Але пандемія тривала, і у серпні 2020 року мережа KFC вирішила, що закликати тягти пальці до рота в таких умовах було б безвідповідально, про що й повідомила у новій кампанії.

Відтоді минуло сім місяців. Боротьба з пандемією не припиняється, а ретельно мити руки необхідно й досі. Тому, зараз мережа KFC «позичає» слогани інших брендів, доки не настане доречний час для повернення її власного.

Нещодавно, скориставшись хештегом #UntilWeCanFingerLickAgain, KFC звернулася до своєї аудиторії в твіттері, питаючи, слоган якого бренда їй порадили б замість власного. Ідей любителі курятини підкинули чимало, тож останнім часом KFC «примірює» слоган за слоганом в соцмережах: від Nike до Red Bull.

Джерело: creativity.ua

 

Опубликовано: