Як нагадати про безпечну дистанцію за допомогою оптичних ілюзій в ООН рекламі.

Після майже 60 днів карантину італійці готуються до довгоочікуваної «другої фази», коли вони зможуть виходити з дому і мати більшу свободу пересування. Але соціальне дистанціювання лишається однією з ключових вимог, і на вулиці кожен ще довго муситиме зберігати безпечну дистанцію між собою та друзями, родичами, колегами і взагалі іншими людьми.

Тому банк Fineco вирішив підтримати це послання, скориставшись для цього своєю рекламою на цифрових дисплеях. Це – перша цифрова зовнішня реклама, яку через ефект оптичної ілюзії можна прочитати лише з відстані більше одного метра. Тобто «не підходьте ближче, ніж на метр, дбайте про свою безпеку».


Джерело:creativity.ua

Опубликовано: