OOH-носії здатні викликати емоційний відгук всього за пару секунд.
Асоціація зовнішньої реклами Австралії (Outdoor Media Association, OMA) дослідила вплив зовнішньої реклами (OOH) на людей, включаючи цифрові носії (DOOH). Результати організація опублікувала на своєму сайті.
Згідно з отриманими даними, вплив реклами на традиційних вивісках можна порівняти з 30-секундною радіорекламою або 15-секундним ТВ-роликом. Вплив DOOH виявився в середньому на 63% вище, ніж OOH. В цілому зовнішня реклама здатна впливати на людей всього за одну або дві секунди, резюмують дослідники.
Шармейн Молдріч, генеральний директор OMA:
Це дослідження змінює правила гри. Ми не тільки надали незаперечні наукові докази підсвідомого впливу реклами, а й показали, що досить одного погляду на зовнішню рекламу, щоб повідомлення бренду викликало емоційний відгук, який залишиться в довгостроковій пам'яті.
Дослідження провела Мельбурнська компанія Neuro-Insight. Вона використовувала технологію відстеження рухів очей і нейровізуалізації для аналізу реакції мозку при перегляді реклами на OOH-носіях. Протягом двох років в дослідженні взяли участь більше 2 тис. чоловік і були записані їхні реакції на більш ніж 800 рекламних повідомлень на традиційних і цифрових зовнішніх носіях.
За словами Пітера Пінти, генерального директора Neuro-Insight, дослідження виділило нову одиницю - Neuro Impact Factor, яка враховує охоплення, частоту і вплив. Вона стане основою показника MOVE, який OMA представить агентствам і рекламодавцям 31 січня 2022 року, додав Молдріч.
Джерело: https://sostav.ua/