Новий формат реклами в небі.

В Шанхаї (Китай) почали експериментувати з новим форматом реклами, який можна показувати прямо в небі за допомогою сотень літальних апаратів, які яскраво світяться і утворюють різні фігури.

Таким чином жителям міста вирішили прорекламувати нову мобільну гру - в небі за допомогою дронів показали назву гри і декількох персонажів, а в кінці запустили величезний QR-код, щоб люди могли відсканувати його з допомогою смартфона і завантажити гру. Невідомо, наскільки ця експериментальна реклама виявилася успішною, але можна припустити, що в майбутньому подібних експериментів побільшає.

За шоу дронів відповідає китайська компанія Damoda Intelligent Control Technology, яка на початку місяця встановила світовий рекорд з одночасного запуску безпілотників - більше 3200 штук відразу. Для реклами мобільної гри знадобилося в два рази менше.

Єдина проблема такої реклами в вартості і складності реалізації - потрібно підготувати кілька сотень дронів, щоб вони всі були налаштовані і заряджені. Акумулятора одного безпілотника вистачає максимум на 20-25 хвилин. Погана погода або навіть простий вітер може всьому перешкодити.

 

Джерело: https://hi-tech.mail.ru/

Опубликовано: