Пожвавлення в out of home: рівень мобільності українців зростає.

Позитивні новини для тих, кому потрібно продовжувати маркетингову комунікацію поза домом: будувати впізнаваність бренду, генерувати трафік в онлайн- та офлайн-магазини, розповідати про можливість доставки тощо.
Дедалі більше українців все частіше виходять з домівок. Підвищення рівня мобільності помітно неозброєним оком і про це прямо чи опосередковано свідчать дані з різноманітних джерел інформації.

Вже багато днів поспіль спостерігається зростання середньодобової затримки трафіку в столиці. Так, почасти це пояснюється ремонтами доріг, але, впевнені, що в більшій мірі — це зростання кількості поїздок.

Наприклад, 4 травня рівень закоркованості київських доріг, за даними TomTom, становив 49%, що на 2 відсотки більше, ніж цього ж дня минулоріч.

Далі. Інструмент Mobility Trends Reports компанії Apple демонструє обережну тенденцію до збільшення як транспортних, так і пішохідних потоків в цілому по Україні.

Тож варто «здійматися з холду» коригувати відстроковані out of home кампанії та планувати нові.

Одначе зважайте, що попри те, що розмір аудиторії поступово відновлюється, пішоходи ще деякий час рухатимуться переважно всередині районів. Водії та їх пасажири — а зараз це найактивніша частина населення — як всередині районів, так і між ними.

Джерело: sostav.ua

Опубликовано: