За даними західних досліджень – зовнішня реклама підвищує пошукові запити через Google на 70%. Але рекламодавцям варто комплексно підходити до розміщення: звертати увагу не лише на стратегію, а й на пошук локацій, дизайн тощо. До того ж варто розуміти, що 91% клієнтів будуть завжди згадувати останнє місце де вони побачили рекламу, й найчастіше це – інтернет. І тільки 9% клієнтів чітко зазначать, що рекламу вони бачили саме на зовнішніх носіях. Саме так працює зовнішня реклама, адже щоб сформулювати запит, треба знати що саме треба формулювати.
Торік українська компанія зовнішньої реклами Perekhid Outdoor, що вже 25 років поспіль забезпечує послугами рекламодавців нашої країни, створили цікавий соціальний проєкт заради підтримки ЗСУ. Компанія дозволяла розташувати рекламу на своїх поверхнях лише за одну гривню. Так Perekhid Outdoor спромоглися зекономити кошти для 67 компаній, які своєю чергою мали змогу направити до 3 млн гривень на допомогу Українській армії.
Цього року компанія допомагає фонду “Наші діти”, а також пропонує кожному рекламодавцю стати частиною проєкту, бути соціально-відповідальним та донатити на потреби дітей, які залишилися без батьківської опіки, та в скрутному життєвому становищі.
Для нас дуже важливо бути соціально-відповідальною компанією, адже завдяки такій позиції, ми можемо не тільки будувати клієнто-орієнтований бізнес, а й бути корисними для українців, які того найбільше потребують.
Але важливою частиною цього кейсу – була довіра. Адже ніхто не вимагав надавати звітів, проте на етапі домовленості головним чинником був фактор, чи допомагав раніше рекламодавець ЗСУ. Що цікаво, часто рекламодавці на власний розсуд надсилали звіти про те скільки коштів було направлено на допомогу.
Співпраця, що була побудована на довірі не тільки показала наскільки українці згуртовані, але й дала нам відчуття великої вдячності всім партнерам, що на той період долучилось до нашої програми.