“Перехід Аутдор” виграв тендер на розміщення зовнішньої реклами молочної продукції ТМ “Добриня”.

«Перехід Аутдор» зробили оптимальне планування та розмістили рекламну кампанію молока «Добриня» в Києві.
Показники ефективності охоплення аудиторії склали більше 60% за червень.
Створенням креативу займалась агенція Vandog, яка оновила комунікаційну платформу “З молока добрих корів”.
Комунікаційна задача - надати нового дихання платформі, була вирішена у нетиповий для цієї категорії продукції спосіб. Так виник джаз-бенд корівок, який раптово з’являється, коли шкідливу звичку наших героїв потрібно змінити на зразкову.
Побачити рекламу та її героїнь – джаз-бенд добрих корів – ви зможете не тільки у зовнішній рекламі, а і на телеекранах та в діджитал.
Такий медіа мікс на сьогодні є найбільш популярним серед рекламодавців для продуктів широкого вжитку.

Опубликовано: