Twitter показав, як зірки реалізували свої пости в соцмережі в реальність.
Втілення мрії в реальність за допомогою віри та дій є досить гарною темою для початку нового року.
Саме її Twitter піднімає у своїй новій рекламній кампанії, яка розповідає про те, як знаменитості та прості люди втілили свої твітнуті в минулому бажання. Кожен твіт – це свого роду артефакт із недавнього минулого. Позначка, залишена до того, як кожна зі знаменитостей дійшла знакового досягнення.
Лю, наприклад, у 2018 році підштовхнув Marvel розглянути себе на роль Шан Чі.
Черрі був просто режисером-початківцем, коли уявляв, що його номінують на премію "Оскар" - пізніше він дійсно її виграв.
Рекламні щити з'являться у відповідних рідних містах зірок. Кампанія також буде включати твіти від звичайних людей, які теж втілили свої мрії з твітів в реальність.