Volvo обладнав рекламні дисплеї монітором сліпих зон.

Зважаючи на велику кількість велосипедистів у містах (на 64% більше до 2020) і зростання ДТП (+ 16% до 2020) Volvo вирішила нагадати про важливість системи, яка попереджає про транспортні засоби в сліпій зоні. Як і всі інновації Volvo, ця система не запатентована, тому будь-який виробник автомобілів може оснащувати нею свої моделі.

Тому замість звичайної реклами бельгійське рекламне агентство FamousGrey впровадило систему в digital дисплеї, щоб кожен міг отримати від неї користь.
На найбільш завантажених дорогах Брюсселя Volvo встановили digital дисплеї, обладнані детектором сліпих зон. Як і в автомобілях, детектор попереджає водіїв про присутність велосипедистів. Дисплей також показує дистанцію між велосипедистом і дисплеєм в реальному часі.

Джерело: https://mmr.ua

Опубликовано: