Новини

“Перехід Аутдор” на честь свого 25-річчя дарує розміщення на 100 бордах по всій Україні.

В цьому році національному оператору зовнішньої реклами «Перехід Аутдор» виповнюється 25 років. «Перехід Аутдор» був з перших, хто започаткував та розвивав ринок зовнішньої реклами в Україні. На честь цієї події компанія ініціювала акцію “100 бордів у подарунок”. “Зазвичай приємніше дарувати подарунки, ніж їх отримувати. Тому на своє 25-річчя ми вирішили подарувати розміщення на 100 наших бордах по Україні. Ми хочемо Continue Reading


 

Зовнішня реклама піднімає активність online на 63%.

Споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду (відвідування сайту, пошук, завантаження застосунку тощо). Зовнішня реклама має помітний вплив на активність як в мережі, так і поза нею, зокрема споживачі на 46% більш схильні відвідувати реальні магазини та на 28% - робити в них покупки. За даними аналізу більш ніж Continue Reading


 

Екоактивісти встановили біля штаб-квартири SpaceX білборд з написом: «Марс – відстій»

Креативне агентство з Лос-Анджелеса Activista розмістило біля штаб-квартири SpaceX в місті Хоторн, Каліфорнія, білборд зі словами: «Марс - відстій» - і підписом «Земля». Установку рекламного щита спонсорували активісти з Всесвітнього фонду дикої природи, Грінпісу та інших екологічних і природоохоронних організацій, повідомляє Designboom. Білборд з'явився напередодні Дня Землі. Таким чином активісти вирішили висловити своє розчарування тим, що засновник SpaceX Ілон Маск Continue Reading


 

Новий формат реклами в небі.

В Шанхаї (Китай) почали експериментувати з новим форматом реклами, який можна показувати прямо в небі за допомогою сотень літальних апаратів, які яскраво світяться і утворюють різні фігури. Таким чином жителям міста вирішили прорекламувати нову мобільну гру - в небі за допомогою дронів показали назву гри і декількох персонажів, а в кінці запустили величезний QR-код, щоб люди могли відсканувати його з Continue Reading


 

McDonald’s встановив 3D білборди з паруючою кавою.

Нова кампанія, розроблена рекламним агентством Scholz & Friends для McDonald's в Німеччині, використала димові машини, щоб додати «пару» до реклами кави. Анімований 3D вигляд справжнього диму, який розноситься по повітрю, імітує свіжу паруючу каву McDonald's, спонукаючи перехожих відчути її аромат. https://youtu.be/28ZIjtFwUyg За словами творців постерів, поліція і пожежники були повідомлені про кампанії заздалегідь, щоб вони знали, що дим не є Continue Reading


 

KFC «позичає» слогани інших брендів.

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного. Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, Continue Reading


 

Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкт, який забороняє сексизм у рекламі.

 Проєкт закону пропонує посилити відповідальність за порушення законодавства про рекламу. Верховна Рада 3 березня 2021 року за основу в першому читанні ухвалила законопроєкт №3427 «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі». Проєкт закону підтримали 266 народних депутатів. Нагадаємо, 4 травня 2020 року у Верховній Раді України зареєстрували проєкт закону №3427 «Про внесення змін Continue Reading


 

Volvo обладнав рекламні дисплеї монітором сліпих зон.

Зважаючи на велику кількість велосипедистів у містах (на 64% більше до 2020) і зростання ДТП (+ 16% до 2020) Volvo вирішила нагадати про важливість системи, яка попереджає про транспортні засоби в сліпій зоні. Як і всі інновації Volvo, ця система не запатентована, тому будь-який виробник автомобілів може оснащувати нею свої моделі. Тому замість звичайної реклами бельгійське рекламне агентство FamousGrey впровадило Continue Reading


 

Чому креативщики BBC підпалили власний білборд?

BBC запустили документальний фільм про природу A Perfect Planet, представлений Девідом Аттенборо. У фінальній серії, яка вийшла 1 лютого, знаменитий натураліст попереджає про майбутнє нашої планети, називаючи людей найсильнішою руйнівною силою. У листопаді команда BBC Creative разом із Talon Outdoor приступила до роботи, просуваючи серію за допомогою багатьох плакатів, встановлених по всій Великобританії. Також був створений тривалий трейлер, що охоплює Continue Reading


 

Керівний склад та задачі ІКЗР у 2021 році.

Рішенням Загальних зборів засновників ІКЗР головою Комітету у 2021 р. знову обрано Ларису Булатову, директорку ТОВ «Перехід Аутдор», яка очолювала Асоціацію у 2020 р. Технічний комітет ІКЗР очолив Юрій Герасьов, стратег BigMedia групи BigBoard. Попри складнощі 2020-го року, Індустріальний комітет зовнішньої реклами України виконав усі поставлені завдання, однак Digital, що просто увірвався в Outdoor, ставить перед індустріальнім об’єднанням нові виклики. На початок 2020р. Continue Reading


 

1 2 3 4 21