Новини

Heineken перетворив білборд в бар.

Щоб донести повідомлення про те, що безалкогольне пиво Heineken 0.0 можна вживати в будь-який час дня, навіть перед водінням, креативщики з Publicis встановили білборд в формі бару. З 10 до 13 грудня водіїв в Ріо-де-Жанейро поруч з лагуною Родрігу-ді-Фрейташ чекав зовсім новий досвід рекламного повідомлення та можливість спробувати напій. Джерело: https://mmr.ua/


 

У Фінляндії рекламні щити стали дезінфекторами для телефонів.

Мережа медичних клінік пропонує очистити смартфон за 15 секунд. У Фінляндії з'явилися рекламні щити з вбудованими дезінфікуючими терміналами для телефонів, пише AdAge. Вони розроблені мережею медичних клінік Terveystalo і агентством TBWA / Helsinki. Компанії стверджують, що вони допоможуть очистити телефон всього за 15 секунд за допомогою ультрафіолету. Білборди в торгових центрах Гельсінкі і Турку спроєктовані з невеликим боксом, в який можна Continue Reading


 

Як показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур.

Не так вже й багато зразків зовнішньої реклами спеціально розраховані на те, щоб з часом поступово руйнуватися. Але ці воскові інсталяції, створені для природозахисної організації The CLEO Institute агенцією Zubi та режисером Бобом Партінгтоном (Bob Partington) з продакшн-компанії 1stAveMachine, призначені саме для того, щоб за кілька днів розпастися на шматочки. Буквально. Все заради того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління. Агенція вирішила Continue Reading


 

Панель на фасаді торгового центру у Китаї створює вражаючий 3D-ефект.

На фасаді торгового центру у діловому районі китайського міста Ченду з’явилася велика вигнута панель. Окрім стандартної реклами, на панелі показували ролики з 3D-ефектом, який можна побачити без спеціальних окулярів. Відео розійшлося у соцмережі Weibo, а потім потрапило й у Twitter, і на Reddit. Користувачам технологія нагадала сцену з «Назад у майбутнє 2», де на Марті біля кінотеатру «нападає» акула-голограма. Найпопулярнішим Continue Reading


 

Twitter нагадав про носіння масок, перетворивши твіти в білборди.

У новій кампанії Twitter перетворив серію призначених для користувача твітів в зовнішню рекламу. Платформа об'єдналась з сімома містами, включаючи Нью-Йорк, Чикаго, Сіетл, Лос-Анджелес, щоб привернути увагу громадян і допомогти їм впоратись зі втомою від носіння масок. Твіти з'явилися на білбордах, стінах і тротуарах. Для заохочення, компанія планує роздавати маски безкоштовно. Twitter також додав емодзі в масці в своє меню реакцій Continue Reading


 

Про швидкість зникнення тварин розповіли за допомогою автобуса.

Недавно WWF опублікував звіт про те, що за час між 1970 і 2016 роками кількість хребетних тварин в світі скоротилась на 68% через знищення природи людиною. Щоб розповісти про цю проблему датське креативне агентство Pong перетворило автобус в медіа, прикрасивши його зображеннями різних тварин. Коли двері автобуса відкривались, щоб пропустити пасажирів, тварини зникали. Надпис на автобусі повідомляв: «Кожен раз, коли Continue Reading


 

KFC відмовився від слогана It’s Finger Lickin ‘Good.

У світлі COVID-19 KFC вирішив поставити на паузу свій відомий слоган «Так смачно, що пальчики оближеш» (It's Finger Lickin 'Good) в кампаніях по всьому світу. Слоган використовувався в маркетингу бренду 64 роки, однак зараз для нього не найкращий час, визнали в компанії. У нових кампаніях від Mother London слова Finger Lickin стерті з упаковок KFC. Крім цього рекламне агентство створило Continue Reading


 

Крошечные билборды призвали помочь малому бизнесу.

В Портленде, Орегон появились сотни миниатюрных билбордов с призывом спасти мелкий бизнес, пострадавший от COVID-19. Креативное агентство North создало билборды в рамках pro bono кампании, призывая жителей совершить покупки в локальных магазинах. Сообщения на билбордах гласят: «Размер имеет значение. Поддержите малый бизнес Портленда» и «Поддержите бизнес соседей». Агентство и волонтеры разместили билборды по всему городу, над ящиками для цветов, столиках Continue Reading


 

Оновлення та зовнішній ребрендинг Perekhid Ourdoor.

Конфуцій вважав, що жити за часів змін важко. Але ми в Perekhid Ourdoor довели, що головне — цей час не гаяти. Саме під час наймасштабніших змін — глобального карантину — ми продовжили цифрову трансформацію, яку розпочали певний час назад. Оновлення Perekhid Ourdoor ознаменував логотип. Він став мінімалістичним та лаконічним, кирилицю замінена на латиницю. Нове лого символізує інноваційність, швидкість та впевнений Continue Reading


 

“Перехід Аутдор” виграв тендер на розміщення зовнішньої реклами молочної продукції ТМ “Добриня”.

«Перехід Аутдор» зробили оптимальне планування та розмістили рекламну кампанію молока «Добриня» в Києві. Показники ефективності охоплення аудиторії склали більше 60% за червень. Створенням креативу займалась агенція Vandog, яка оновила комунікаційну платформу “З молока добрих корів”. Комунікаційна задача - надати нового дихання платформі, була вирішена у нетиповий для цієї категорії продукції спосіб. Так виник джаз-бенд корівок, який раптово з’являється, коли шкідливу Continue Reading


 

1 2 3 4 19