Оновлення та зовнішній ребрендинг Perekhid Ourdoor.

Конфуцій вважав, що жити за часів змін важко. Але ми в Perekhid Ourdoor довели, що головне — цей час не гаяти. Саме під час наймасштабніших змін — глобального карантину — ми продовжили цифрову трансформацію, яку розпочали певний час назад.
Оновлення Perekhid Ourdoor ознаменував логотип. Він став мінімалістичним та лаконічним, кирилицю замінена на латиницю. Нове лого символізує інноваційність, швидкість та впевнений рух у ногу з часом.
Втім, зовнішній ребрендинг — лише частина змін. Для найкрутіших рекламних креативів Perekhid Ourdoor пропонує 6 «розумних» цифрових екранів по 8 кв.м. у найгарячіших точках Києва. А можливість онлайн-підбору рекламних носіїв зі смартфонів, тобто змога розміщувати зовнішню рекламу зі швидкістю банерної реклами, стала ще одним кроком до цифрової трансформації.
Зміни тривають. Слідкуйте за оновленнями — попереду нові інноваційні пропозиції, які допоможуть найвигідніше представити ваш продукт!

Опубликовано: