Все новости

Соціальна кампанія розповіла про іншу пандемію.

Фінська некомерційна організація і TBWA \ Helsinki вирішили збільшити поінформованість населення про небезпеку куріння, яке вбиває 8 млн людей щорічно. Згідно з даними Центрів з контролю і профілактики захворювань США (CDC) куріння збільшує ризик ускладнень від Covid-19. «Під час першої хвилі пандемії ми звернули увагу на тривожний тренд - куріння через отвір в масках. В інтернеті навіть можна знайти керівництво Читать далее

 

Gucci і The North Face анонсували спільну колекцію за допомогою муралів.

Gucci і The North Face запустили спільну колекцію і розповіли про неї за допомогою муралів, створених в головних містах світу, включаючи Нью-Йорк, Мілан, Шанхай і Лондон. Величезний пуховик зігріває ресторан Largo la Foppa в Мілані, а будівлі Гонконгу прикрашають квіти. Інші локації підкреслюють кобрендинг Gucci x The North Face - зелені та червоні смужки Gucci і три закруглені лінії The Читать далее

 

Як ринок зовнішньої реклами пережив локдаун і вибори та чого очікує у 2021 році.

Лариса Булатова, СЕО Perekhid Outdoor, з підсумками 2020 року та прогнозами на 2021. Протягом весняного локдауну від реклами відмовлялися не лише закриті бізнеси, але й супермаркети та аптеки, попри те що споживачі продовжували робити покупки офлайн у переважних обсягах. Зовнішня реклама не стала винятком. Із квітня по червень 2020 року зайнятість рекламоносіїв зменшилася до 20–30 %. Але частина клієнтів швидко адаптувалася Читать далее

 

Twitter розмістив білборди з найкращими висловлюваннями про 2020 рік .

Twitter відзначає закінчення року зовнішньою рекламою з реальними твітами від своїх користувачів, які з гумором віднеслись до подій цього року. Як зазначає бренд, він повинен був вибрати з більш 6 млн твітів про 2020. Соціальна платформа розмістила твіти на білбордах, муралах та інших площинах в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Філадельфії, Сан-Франциско і Окланді. Усього розміщено 24 твіти від різних користувачів.

 

Heineken перетворив білборд в бар.

Щоб донести повідомлення про те, що безалкогольне пиво Heineken 0.0 можна вживати в будь-який час дня, навіть перед водінням, креативщики з Publicis встановили білборд в формі бару. З 10 до 13 грудня водіїв в Ріо-де-Жанейро поруч з лагуною Родрігу-ді-Фрейташ чекав зовсім новий досвід рекламного повідомлення та можливість спробувати напій. Джерело: https://mmr.ua/

 

У Фінляндії рекламні щити стали дезінфекторами для телефонів.

Мережа медичних клінік пропонує очистити смартфон за 15 секунд. У Фінляндії з'явилися рекламні щити з вбудованими дезінфікуючими терміналами для телефонів, пише AdAge. Вони розроблені мережею медичних клінік Terveystalo і агентством TBWA / Helsinki. Компанії стверджують, що вони допоможуть очистити телефон всього за 15 секунд за допомогою ультрафіолету. Білборди в торгових центрах Гельсінкі і Турку спроєктовані з невеликим боксом, в який можна Читать далее

 

Як показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур.

Не так вже й багато зразків зовнішньої реклами спеціально розраховані на те, щоб з часом поступово руйнуватися. Але ці воскові інсталяції, створені для природозахисної організації The CLEO Institute агенцією Zubi та режисером Бобом Партінгтоном (Bob Partington) з продакшн-компанії 1stAveMachine, призначені саме для того, щоб за кілька днів розпастися на шматочки. Буквально. Все заради того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління. Агенція вирішила Читать далее

 

Панель на фасаді торгового центру у Китаї створює вражаючий 3D-ефект.

На фасаді торгового центру у діловому районі китайського міста Ченду з’явилася велика вигнута панель. Окрім стандартної реклами, на панелі показували ролики з 3D-ефектом, який можна побачити без спеціальних окулярів. Відео розійшлося у соцмережі Weibo, а потім потрапило й у Twitter, і на Reddit. Користувачам технологія нагадала сцену з «Назад у майбутнє 2», де на Марті біля кінотеатру «нападає» акула-голограма. Найпопулярнішим Читать далее

 

Twitter нагадав про носіння масок, перетворивши твіти в білборди.

У новій кампанії Twitter перетворив серію призначених для користувача твітів в зовнішню рекламу. Платформа об'єдналась з сімома містами, включаючи Нью-Йорк, Чикаго, Сіетл, Лос-Анджелес, щоб привернути увагу громадян і допомогти їм впоратись зі втомою від носіння масок. Твіти з'явилися на білбордах, стінах і тротуарах. Для заохочення, компанія планує роздавати маски безкоштовно. Twitter також додав емодзі в масці в своє меню реакцій Читать далее

 

Про швидкість зникнення тварин розповіли за допомогою автобуса.

Недавно WWF опублікував звіт про те, що за час між 1970 і 2016 роками кількість хребетних тварин в світі скоротилась на 68% через знищення природи людиною. Щоб розповісти про цю проблему датське креативне агентство Pong перетворило автобус в медіа, прикрасивши його зображеннями різних тварин. Коли двері автобуса відкривались, щоб пропустити пасажирів, тварини зникали. Надпис на автобусі повідомляв: «Кожен раз, коли Читать далее

 

1 2 3 19

RU UK