Новини

McDonald’s встановив 3D білборди з паруючою кавою.

Нова кампанія, розроблена рекламним агентством Scholz & Friends для McDonald's в Німеччині, використала димові машини, щоб додати «пару» до реклами кави. Анімований 3D вигляд справжнього диму, який розноситься по повітрю, імітує свіжу паруючу каву McDonald's, спонукаючи перехожих відчути його аромат. https://youtu.be/28ZIjtFwUyg За словами творців постерів, поліція і пожежники були повідомлені про кампанії заздалегідь, щоб вони знали, що дим не є Continue Reading


 

KFC «позичає» слогани інших брендів.

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного. Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, Continue Reading


 

Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкт, який забороняє сексизм у рекламі.

 Проєкт закону пропонує посилити відповідальність за порушення законодавства про рекламу. Верховна Рада 3 березня 2021 року за основу в першому читанні ухвалила законопроєкт №3427 «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі». Проєкт закону підтримали 266 народних депутатів. Нагадаємо, 4 травня 2020 року у Верховній Раді України зареєстрували проєкт закону №3427 «Про внесення змін Continue Reading


 

Volvo обладнав рекламні дисплеї монітором сліпих зон.

Зважаючи на велику кількість велосипедистів у містах (на 64% більше до 2020) і зростання ДТП (+ 16% до 2020) Volvo вирішила нагадати про важливість системи, яка попереджає про транспортні засоби в сліпій зоні. Як і всі інновації Volvo, ця система не запатентована, тому будь-який виробник автомобілів може оснащувати нею свої моделі. Тому замість звичайної реклами бельгійське рекламне агентство FamousGrey впровадило Continue Reading


 

Чому креативщики BBC підпалили власний білборд?

BBC запустили документальний фільм про природу A Perfect Planet, представлений Девідом Аттенборо. У фінальній серії, яка вийшла 1 лютого, знаменитий натураліст попереджає про майбутнє нашої планети, називаючи людей найсильнішою руйнівною силою. У листопаді команда BBC Creative разом із Talon Outdoor приступила до роботи, просуваючи серію за допомогою багатьох плакатів, встановлених по всій Великобританії. Також був створений тривалий трейлер, що охоплює Continue Reading


 

Керівний склад та задачі ІКЗР у 2021 році.

Рішенням Загальних зборів засновників ІКЗР головою Комітету у 2021 р. знову обрано Ларису Булатову, директорку ТОВ «Перехід Аутдор», яка очолювала Асоціацію у 2020 р. Технічний комітет ІКЗР очолив Юрій Герасьов, стратег BigMedia групи BigBoard. Попри складнощі 2020-го року, Індустріальний комітет зовнішньої реклами України виконав усі поставлені завдання, однак Digital, що просто увірвався в Outdoor, ставить перед індустріальнім об’єднанням нові виклики. На початок 2020р. Continue Reading


 

Соціальна кампанія розповіла про іншу пандемію.

Фінська некомерційна організація і TBWA \ Helsinki вирішили збільшити поінформованість населення про небезпеку куріння, яке вбиває 8 млн людей щорічно. Згідно з даними Центрів з контролю і профілактики захворювань США (CDC) куріння збільшує ризик ускладнень від Covid-19. «Під час першої хвилі пандемії ми звернули увагу на тривожний тренд - куріння через отвір в масках. В інтернеті навіть можна знайти керівництво Continue Reading


 

Gucci і The North Face анонсували спільну колекцію за допомогою муралів.

Gucci і The North Face запустили спільну колекцію і розповіли про неї за допомогою муралів, створених в головних містах світу, включаючи Нью-Йорк, Мілан, Шанхай і Лондон. Величезний пуховик зігріває ресторан Largo la Foppa в Мілані, а будівлі Гонконгу прикрашають квіти. Інші локації підкреслюють кобрендинг Gucci x The North Face - зелені та червоні смужки Gucci і три закруглені лінії The Continue Reading


 

Як ринок зовнішньої реклами пережив локдаун і вибори та чого очікує у 2021 році.

Лариса Булатова, СЕО Perekhid Outdoor, з підсумками 2020 року та прогнозами на 2021. Протягом весняного локдауну від реклами відмовлялися не лише закриті бізнеси, але й супермаркети та аптеки, попри те що споживачі продовжували робити покупки офлайн у переважних обсягах. Зовнішня реклама не стала винятком. Із квітня по червень 2020 року зайнятість рекламоносіїв зменшилася до 20–30 %. Але частина клієнтів швидко адаптувалася Continue Reading


 

Twitter розмістив білборди з найкращими висловлюваннями про 2020 рік .

Twitter відзначає закінчення року зовнішньою рекламою з реальними твітами від своїх користувачів, які з гумором віднеслись до подій цього року. Як зазначає бренд, він повинен був вибрати з більш 6 млн твітів про 2020. Соціальна платформа розмістила твіти на білбордах, муралах та інших площинах в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Філадельфії, Сан-Франциско і Окланді. Усього розміщено 24 твіти від різних користувачів.


 

1 2 3 19