Новини

Perekhid Outdoor 10 років почесний член Всеукраїнської рекламної коаліції.

Perekhid Outdoor вже понад 25 років розвиває ринок зовнішньої реклами в Україні, використовуючи всі види Out-of-home media. З 2017-го компанія пропонує клієнтам інноваційну рекламу з використанням AR-технологій, 12 розумних цифрових екранів площею 8 кв. м та більше в найгарячіших точках Києва та можливість безпосередньо зі смартфона вибирати та бронювати площу з поновлюваної бази, яка налічує понад 30 тис. поверхонь у Continue Reading


 

ООН від Twitter або як здійснити мрію через соціальні мережі.

Twitter показав, як зірки реалізували свої пости в соцмережі в реальність. Втілення мрії в реальність за допомогою віри та дій є досить гарною темою для початку нового року. Саме її Twitter піднімає у своїй новій рекламній кампанії, яка розповідає про те, як знаменитості та прості люди втілили свої твітнуті в минулому бажання. Кожен твіт – це свого роду артефакт із Continue Reading


 

Андрій Безпалий очолив Perekhid Outdoor.

Позицію Managing Director оператора зовнішньої реклами Perekhid Outdoor очолив Андрій Безпалий. За понад 18 років професійної діяльності Андрій вів та реалізовував кампанії з ТБ-баїнгу для: Danone, Unilever, Indesit Company, OTP Bank. Керував відділом продажу на боці сейлз-хаусу «Інтер-реклама». Останні три роки управляв сейлз-хаусом Prime Group, де був запроваджений ряд ефективних змін і підходів для ринку ООН. «Компанія Perekhid Outdoor розпочала Continue Reading


 

Вплив традиційної зовнішньої реклами можна порівняти з 15-секундним ТВ-роликом.

OOH-носії здатні викликати емоційний відгук всього за пару секунд. Асоціація зовнішньої реклами Австралії (Outdoor Media Association, OMA) дослідила вплив зовнішньої реклами (OOH) на людей, включаючи цифрові носії (DOOH). Результати організація опублікувала на своєму сайті. Згідно з отриманими даними, вплив реклами на традиційних вивісках можна порівняти з 30-секундною радіорекламою або 15-секундним ТВ-роликом. Вплив DOOH виявився в середньому на 63% вище, ніж Continue Reading


 

СЕКСИСТСЬКІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМІ.

Останніми роками все менше рекламодаців використовують  сексистські прийоми в рекламі, які викликають незацікавленість і обурення споживачів. Але такі випадки іноді трапляються в невеликих містах, на трасах. Як наприклад, сюжет реклами на білборді в місті Вишгороді: Перехід Аутдор цілком підтримує прийняття Верховною Радою 4 березня 2021 року в першому читанні законопроєкту «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії Continue Reading


 

Дострокові вибори у Верховну Раду чутки чи реальність?

В рекламному середовищі почалося обговорення можливої політичної кампанії і масового приходу політичної реклами на наші борди вже цієї осені. Коментар провідного юриста компанії "Перехід Аутдор" Наталії Тимошенко щодо вірогідності дострокових виборів Президента України і народних депутатів до Верховної Ради України восени 2021 року. Відповідно до статті 108 Конституції України дострокові вибори Президента України можливі у наступних випадках: - смерті президента, Continue Reading


 

У Парижі digital-білборди почали освітлювати темні вулиці.

Франція скасовує комендантську годину, і, хоча проблема контролю над Covid, вирішується, повертається інша проблема, адже вночі в громадських місцях Парижа не завжди безпечно. Згідно з дослідженням ONDRP Living Environment and Safety Study, в деяких районах 26% жінок і представників гендерних меншин відмовляються виходити на вулицю одні вночі. TBWA \ Paris допомагає HandsAway, некомерційної організації, що бореться з сексизмом і сексуальним Continue Reading


 

На Темзі помітили гігантську сумку Burberry.

Burberry запустила кампанію в честь сумки Olympia у фірмовому дизайні модного будинку. Сумка, описана компанією як "структурована скульптурна сумка, втілення сучасного класицизму, відрізняється унікальним круглим силуетом". Локації для реклами були покликані «прославити естетику, майстерність і натхнення сумки». Величезна сумка була вперше помічена в мерії, коли вона вирушила з доку Royal Victoria, минувши Тауерський міст, вона прямувала на південь до Королівського Continue Reading


 

Adidas в Дубаї створив білборд у вигляді басейну.

Для просування нової колекції буркіні Adidas побудував на одному з пляжів Дубая величезний басейн з прозорими стінами. У басейні висотою п'ять і глибиною три метри може скупатися будь-яка жінка. Відповідно до проведеного Adidas в 2021 році опитування, тільки 12 відсотків жінок Об'єднаних Арабських Еміратів носять купальники на громадському пляжі або в басейні. Мета кампанії - запропонувати спортсменам більш широкий вибір Continue Reading


 

Чому комбінування мобільної та зовнішньої реклами стає все більше популярним?

Зовнішня і мобільна реклама окремо - це ефективні інструменти з побудови знання бренду, охоплення або точкового таргетингу. А яким буде результат, якщо мобільну рекламу і ООН розміщувати разом: чи вийде досягти кращих результатів і отримати синергетичний ефект, коли 1 + 1 = 3, який так люблять маркетологи? Зовнішня і мобільна реклама як дві сторони однієї монети Зовнішня реклама (Out of Continue Reading


 

1 2 3 21