Новини

Вплив традиційної зовнішньої реклами можна порівняти з 15-секундним ТВ-роликом.

OOH-носії здатні викликати емоційний відгук всього за пару секунд. Асоціація зовнішньої реклами Австралії (Outdoor Media Association, OMA) дослідила вплив зовнішньої реклами (OOH) на людей, включаючи цифрові носії (DOOH). Результати організація опублікувала на своєму сайті. Згідно з отриманими даними, вплив реклами на традиційних вивісках можна порівняти з 30-секундною радіорекламою або 15-секундним ТВ-роликом. Вплив DOOH виявився в середньому на 63% вище, ніж Continue Reading


 

СЕКСИСТСЬКІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМІ.

Останніми роками все менше рекламодаців використовують  сексистські прийоми в рекламі, які викликають незацікавленість і обурення споживачів. Але такі випадки іноді трапляються в невеликих містах, на трасах. Як наприклад, сюжет реклами на білборді в місті Вишгороді: Перехід Аутдор цілком підтримує прийняття Верховною Радою 4 березня 2021 року в першому читанні законопроєкту «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії Continue Reading


 

Дострокові вибори у Верховну Раду чутки чи реальність?

В рекламному середовищі почалося обговорення можливої політичної кампанії і масового приходу політичної реклами на наші борди вже цієї осені. Коментар провідного юриста компанії "Перехід Аутдор" Наталії Тимошенко щодо вірогідності дострокових виборів Президента України і народних депутатів до Верховної Ради України восени 2021 року. Відповідно до статті 108 Конституції України дострокові вибори Президента України можливі у наступних випадках: - смерті президента, Continue Reading


 

У Парижі digital-білборди почали освітлювати темні вулиці.

Франція скасовує комендантську годину, і, хоча проблема контролю над Covid, вирішується, повертається інша проблема, адже вночі в громадських місцях Парижа не завжди безпечно. Згідно з дослідженням ONDRP Living Environment and Safety Study, в деяких районах 26% жінок і представників гендерних меншин відмовляються виходити на вулицю одні вночі. TBWA \ Paris допомагає HandsAway, некомерційної організації, що бореться з сексизмом і сексуальним Continue Reading


 

На Темзі помітили гігантську сумку Burberry.

Burberry запустила кампанію в честь сумки Olympia у фірмовому дизайні модного будинку. Сумка, описана компанією як "структурована скульптурна сумка, втілення сучасного класицизму, відрізняється унікальним круглим силуетом". Локації для реклами були покликані «прославити естетику, майстерність і натхнення сумки». Величезна сумка була вперше помічена в мерії, коли вона вирушила з доку Royal Victoria, минувши Тауерський міст, вона прямувала на південь до Королівського Continue Reading


 

Adidas в Дубаї створив білборд у вигляді басейну.

Для просування нової колекції буркіні Adidas побудував на одному з пляжів Дубая величезний басейн з прозорими стінами. У басейні висотою п'ять і глибиною три метри може скупатися будь-яка жінка. Відповідно до проведеного Adidas в 2021 році опитування, тільки 12 відсотків жінок Об'єднаних Арабських Еміратів носять купальники на громадському пляжі або в басейні. Мета кампанії - запропонувати спортсменам більш широкий вибір Continue Reading


 

Чому комбінування мобільної та зовнішньої реклами стає все більше популярним?

Зовнішня і мобільна реклама окремо - це ефективні інструменти з побудови знання бренду, охоплення або точкового таргетингу. А яким буде результат, якщо мобільну рекламу і ООН розміщувати разом: чи вийде досягти кращих результатів і отримати синергетичний ефект, коли 1 + 1 = 3, який так люблять маркетологи? Зовнішня і мобільна реклама як дві сторони однієї монети Зовнішня реклама (Out of Continue Reading


 

“Перехід Аутдор” на честь свого 25-річчя дарує розміщення на 100 бордах по всій Україні.

В цьому році національному оператору зовнішньої реклами «Перехід Аутдор» виповнюється 25 років. «Перехід Аутдор» був з перших, хто започаткував та розвивав ринок зовнішньої реклами в Україні. На честь цієї події компанія ініціювала акцію “100 бордів у подарунок”. “Зазвичай приємніше дарувати подарунки, ніж їх отримувати. Тому на своє 25-річчя ми вирішили подарувати розміщення на 100 наших бордах по Україні. Ми хочемо Continue Reading


 

Зовнішня реклама піднімає активність online на 63%.

Споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду (відвідування сайту, пошук, завантаження застосунку тощо). Зовнішня реклама має помітний вплив на активність як в мережі, так і поза нею, зокрема споживачі на 46% більш схильні відвідувати реальні магазини та на 28% - робити в них покупки. За даними аналізу більш ніж Continue Reading


 

Екоактивісти встановили біля штаб-квартири SpaceX білборд з написом: «Марс – відстій»

Креативне агентство з Лос-Анджелеса Activista розмістило біля штаб-квартири SpaceX в місті Хоторн, Каліфорнія, білборд зі словами: «Марс - відстій» - і підписом «Земля». Установку рекламного щита спонсорували активісти з Всесвітнього фонду дикої природи, Грінпісу та інших екологічних і природоохоронних організацій, повідомляє Designboom. Білборд з'явився напередодні Дня Землі. Таким чином активісти вирішили висловити своє розчарування тим, що засновник SpaceX Ілон Маск Continue Reading


 

1 2 3 21