Новини

У Парижі digital-білборди почали освітлювати темні вулиці.

Франція скасовує комендантську годину, і, хоча проблема контролю над Covid, вирішується, повертається інша проблема, адже вночі в громадських місцях Парижа не завжди безпечно. Згідно з дослідженням ONDRP Living Environment and Safety Study, в деяких районах 26% жінок і представників гендерних меншин відмовляються виходити на вулицю одні вночі. TBWA \ Paris допомагає HandsAway, некомерційної організації, що бореться з сексизмом і сексуальним Continue Reading


 

На Темзі помітили гігантську сумку Burberry.

Burberry запустила кампанію в честь сумки Olympia у фірмовому дизайні модного будинку. Сумка, описана компанією як "структурована скульптурна сумка, втілення сучасного класицизму, відрізняється унікальним круглим силуетом". Локації для реклами були покликані «прославити естетику, майстерність і натхнення сумки». Величезна сумка була вперше помічена в мерії, коли вона вирушила з доку Royal Victoria, минувши Тауерський міст, вона прямувала на південь до Королівського Continue Reading


 

Adidas в Дубаї створив білборд у вигляді басейну.

Для просування нової колекції буркіні Adidas побудував на одному з пляжів Дубая величезний басейн з прозорими стінами. У басейні висотою п'ять і глибиною три метри може скупатися будь-яка жінка. Відповідно до проведеного Adidas в 2021 році опитування, тільки 12 відсотків жінок Об'єднаних Арабських Еміратів носять купальники на громадському пляжі або в басейні. Мета кампанії - запропонувати спортсменам більш широкий вибір Continue Reading


 

Чому комбінування мобільної та зовнішньої реклами стає все більше популярним?

Зовнішня і мобільна реклама окремо - це ефективні інструменти з побудови знання бренду, охоплення або точкового таргетингу. А яким буде результат, якщо мобільну рекламу і ООН розміщувати разом: чи вийде досягти кращих результатів і отримати синергетичний ефект, коли 1 + 1 = 3, який так люблять маркетологи? Зовнішня і мобільна реклама як дві сторони однієї монети Зовнішня реклама (Out of Continue Reading


 

“Перехід Аутдор” на честь свого 25-річчя дарує розміщення на 100 бордах по всій Україні.

В цьому році національному оператору зовнішньої реклами «Перехід Аутдор» виповнюється 25 років. «Перехід Аутдор» був з перших, хто започаткував та розвивав ринок зовнішньої реклами в Україні. На честь цієї події компанія ініціювала акцію “100 бордів у подарунок”. “Зазвичай приємніше дарувати подарунки, ніж їх отримувати. Тому на своє 25-річчя ми вирішили подарувати розміщення на 100 наших бордах по Україні. Ми хочемо Continue Reading


 

Зовнішня реклама піднімає активність online на 63%.

Споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду (відвідування сайту, пошук, завантаження застосунку тощо). Зовнішня реклама має помітний вплив на активність як в мережі, так і поза нею, зокрема споживачі на 46% більш схильні відвідувати реальні магазини та на 28% - робити в них покупки. За даними аналізу більш ніж Continue Reading


 

Екоактивісти встановили біля штаб-квартири SpaceX білборд з написом: «Марс – відстій»

Креативне агентство з Лос-Анджелеса Activista розмістило біля штаб-квартири SpaceX в місті Хоторн, Каліфорнія, білборд зі словами: «Марс - відстій» - і підписом «Земля». Установку рекламного щита спонсорували активісти з Всесвітнього фонду дикої природи, Грінпісу та інших екологічних і природоохоронних організацій, повідомляє Designboom. Білборд з'явився напередодні Дня Землі. Таким чином активісти вирішили висловити своє розчарування тим, що засновник SpaceX Ілон Маск Continue Reading


 

Новий формат реклами в небі.

В Шанхаї (Китай) почали експериментувати з новим форматом реклами, який можна показувати прямо в небі за допомогою сотень літальних апаратів, які яскраво світяться і утворюють різні фігури. Таким чином жителям міста вирішили прорекламувати нову мобільну гру - в небі за допомогою дронів показали назву гри і декількох персонажів, а в кінці запустили величезний QR-код, щоб люди могли відсканувати його з Continue Reading


 

McDonald’s встановив 3D білборди з паруючою кавою.

Нова кампанія, розроблена рекламним агентством Scholz & Friends для McDonald's в Німеччині, використала димові машини, щоб додати «пару» до реклами кави. Анімований 3D вигляд справжнього диму, який розноситься по повітрю, імітує свіжу паруючу каву McDonald's, спонукаючи перехожих відчути її аромат. https://youtu.be/28ZIjtFwUyg За словами творців постерів, поліція і пожежники були повідомлені про кампанії заздалегідь, щоб вони знали, що дим не є Continue Reading


 

KFC «позичає» слогани інших брендів.

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного. Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, Continue Reading


 

1 2 3 20