Новини

Соціальна ініціатива допомагає українцям.

За даними західних досліджень – зовнішня реклама підвищує пошукові запити через Google на 70%. Але рекламодавцям варто комплексно підходити до розміщення: звертати увагу не лише на стратегію, а й на пошук локацій, дизайн тощо. До того ж варто розуміти, що 91% клієнтів будуть завжди згадувати останнє місце де вони побачили рекламу, й найчастіше це – інтернет. І тільки 9% клієнтів Continue Reading


 

Admixer Advertising та Perekhid Outdoor додали нових можливостей DOOH-рекламі.

У 2021 році DOOH (digital out of home) була визнана категорією реклами із найшвидшими темпами зростання в Україні. Така реклама не лише підвищує впізнаваність бренду, але й доповнює рекламні кампанії бренду в інших каналах комунікації. Через це ми стаємо свідками все нових й нових інтеграцій операторів площин з технологічними партнерами не тільки у світі, а й в Україні. Остання така Continue Reading


 

Понад 2,5 млн гривень було спрямовано на підтримку ЗСУ завдяки ініціативі Perekhid Outdoor «Ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес».

Після запровадження в липні ініціативи оператора зовнішньої реклами Perekhid Outdoor «Ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес» компаніям, які надають підтримку нашим Збройним силам, вдалося зекономити на власному просуванні більш ніж 2,5 млн грн і спрямувати їх на потреби армії. Уже понад 100 компаній із різних галузей скористалося можливістю розмістити свою рекламу за 1 гривню в Києві, Львові, Житомирі, Continue Reading


 

Perekhid Outdoor запровадив ініціативу «Ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес».

Perekhid Outdoor запровадив ініціативу «Ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес», щоб допомогти українським підприємцям під час війни. Пропонуєм бізнесам протягом місяця розмістити рекламні матеріали на площинах у Києві, Львові, Житомирі, Сумах, Черкасах і Кропивницькому лише за 1 грн. «У ці надскладні часи вся країна намагається допомагати нашій державі, а бізнеси попри скорочення обігу та відсутність бюджетів на просування Continue Reading


 

Perekhid Outdoor 10 років почесний член Всеукраїнської рекламної коаліції.

Perekhid Outdoor вже понад 25 років розвиває ринок зовнішньої реклами в Україні, використовуючи всі види Out-of-home media. З 2017-го компанія пропонує клієнтам інноваційну рекламу з використанням AR-технологій, 12 розумних цифрових екранів площею 8 кв. м та більше в найгарячіших точках Києва та можливість безпосередньо зі смартфона вибирати та бронювати площу з поновлюваної бази, яка налічує понад 30 тис. поверхонь у Continue Reading


 

ООН від Twitter або як здійснити мрію через соціальні мережі.

Twitter показав, як зірки реалізували свої пости в соцмережі в реальність. Втілення мрії в реальність за допомогою віри та дій є досить гарною темою для початку нового року. Саме її Twitter піднімає у своїй новій рекламній кампанії, яка розповідає про те, як знаменитості та прості люди втілили свої твітнуті в минулому бажання. Кожен твіт – це свого роду артефакт із Continue Reading


 

Андрій Безпалий очолив Perekhid Outdoor.

Позицію Managing Director оператора зовнішньої реклами Perekhid Outdoor очолив Андрій Безпалий. За понад 18 років професійної діяльності Андрій вів та реалізовував кампанії з ТБ-баїнгу для: Danone, Unilever, Indesit Company, OTP Bank. Керував відділом продажу на боці сейлз-хаусу «Інтер-реклама». Останні три роки управляв сейлз-хаусом Prime Group, де був запроваджений ряд ефективних змін і підходів для ринку ООН. «Компанія Perekhid Outdoor розпочала Continue Reading


 

Вплив традиційної зовнішньої реклами можна порівняти з 15-секундним ТВ-роликом.

OOH-носії здатні викликати емоційний відгук всього за пару секунд. Асоціація зовнішньої реклами Австралії (Outdoor Media Association, OMA) дослідила вплив зовнішньої реклами (OOH) на людей, включаючи цифрові носії (DOOH). Результати організація опублікувала на своєму сайті. Згідно з отриманими даними, вплив реклами на традиційних вивісках можна порівняти з 30-секундною радіорекламою або 15-секундним ТВ-роликом. Вплив DOOH виявився в середньому на 63% вище, ніж Continue Reading


 

СЕКСИСТСЬКІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМІ.

Останніми роками все менше рекламодаців використовують  сексистські прийоми в рекламі, які викликають незацікавленість і обурення споживачів. Але такі випадки іноді трапляються в невеликих містах, на трасах. Як наприклад, сюжет реклами на білборді в місті Вишгороді: Перехід Аутдор цілком підтримує прийняття Верховною Радою 4 березня 2021 року в першому читанні законопроєкту «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії Continue Reading


 

Дострокові вибори у Верховну Раду чутки чи реальність?

В рекламному середовищі почалося обговорення можливої політичної кампанії і масового приходу політичної реклами на наші борди вже цієї осені. Коментар провідного юриста компанії "Перехід Аутдор" Наталії Тимошенко щодо вірогідності дострокових виборів Президента України і народних депутатів до Верховної Ради України восени 2021 року. Відповідно до статті 108 Конституції України дострокові вибори Президента України можливі у наступних випадках: - смерті президента, Continue Reading


 

1 2 3 21