Все новости

Оновлення та зовнішній ребрендинг Perekhid Ourdoor.

Конфуцій вважав, що жити за часів змін важко. Але ми в Perekhid Ourdoor довели, що головне — цей час не гаяти. Саме під час наймасштабніших змін — глобального карантину — ми продовжили цифрову трансформацію, яку розпочали певний час назад. Оновлення Perekhid Ourdoor ознаменував логотип. Він став мінімалістичним та лаконічним, кирилицю замінена на латиницю. Нове лого символізує інноваційність, швидкість та впевнений Читать далее

 

“Перехід Аутдор” виграв тендер на розміщення зовнішньої реклами молочної продукції ТМ “Добриня”.

«Перехід Аутдор» зробили оптимальне планування та розмістили рекламну кампанію молока «Добриня» в Києві. Показники ефективності охоплення аудиторії склали більше 60% за червень. Створенням креативу займалась агенція Vandog, яка оновила комунікаційну платформу “З молока добрих корів”. Комунікаційна задача - надати нового дихання платформі, була вирішена у нетиповий для цієї категорії продукції спосіб. Так виник джаз-бенд корівок, який раптово з’являється, коли шкідливу Читать далее

 

Перехід Аутдор долучився до соціальної акції вдячності лікарям.

Компанія "Перехід Аутдор" підтримала та долучилась до соціального проєкту від UNICEF Ukraine і Міністерства культури та інформаційної політики України, розмістивши рекламу, зі словами вдячності лікарям в таких містах як Київ, Дніпро, Черкаси, Харків, Кривий Ріг, Житомир. У час, коли переважна більшість людей знаходиться вдома, в безпеці, лікарі продовжують працювати. Ризикуючи своїм життям, вони щодня виконують свій професійний обов’язок і рятують Читать далее

 

Burger King дистанцировался от соседнего заведения McDonald’s.

На фоне пандемии сеть решила дистанцироваться от «соседа с красным носом». Один из ресторанов Burger King в Париже решил потроллить заведение своего конкурента McDonald’s, расположенное неподалеку. Французские заведения сети пока закрыты для посетителей: Burger King работает только на доставку и через drive-thru. Однако компания решила напомнить своим фанатам о себе. На окнах парижского ресторана Burger King повесили баннер с напоминанием Читать далее

 

Технологии, которые формируют городской пейзаж: новые цифровые рекламные панели.

Наружная реклама выходит на авансцену рекламных медиа с ежегодным прогнозируемым ростом. Перевод такого мощного инструмента, как наружка в цифровую плоскость и ее объединение с автоматическими закупками рекламы (программатик) во многом способствовало этому росту как в Украине, так и в мире. В начале этого года у Перехид Аутдор появились новые цифровые панели в 6 «самых горячих» точках* Киева. Они работают с Читать далее

 

Як нагадати про безпечну дистанцію за допомогою оптичних ілюзій в ООН рекламі.

Після майже 60 днів карантину італійці готуються до довгоочікуваної «другої фази», коли вони зможуть виходити з дому і мати більшу свободу пересування. Але соціальне дистанціювання лишається однією з ключових вимог, і на вулиці кожен ще довго муситиме зберігати безпечну дистанцію між собою та друзями, родичами, колегами і взагалі іншими людьми. Тому банк Fineco вирішив підтримати це послання, скориставшись для цього Читать далее

 

Пожвавлення в out of home: рівень мобільності українців зростає.

Позитивні новини для тих, кому потрібно продовжувати маркетингову комунікацію поза домом: будувати впізнаваність бренду, генерувати трафік в онлайн- та офлайн-магазини, розповідати про можливість доставки тощо. Дедалі більше українців все частіше виходять з домівок. Підвищення рівня мобільності помітно неозброєним оком і про це прямо чи опосередковано свідчать дані з різноманітних джерел інформації. Вже багато днів поспіль спостерігається зростання середньодобової затримки трафіку Читать далее

 

Burger King предлагает использовать фотографии их билбордов в качестве фона в Zoom.

Сеть ресторанов быстрого обслуживания Burger King предложила пользователям Zoom использовать фотографии ее наружной рекламы в качестве фонового изображения во время видеоконференций. В качестве награды участникам акции предлагается при покупке воппера получить второй бесплатно. Кампания называется Home of the Billboards, ее реализует агентство DAVID Buenos Aires. Акционное предложение действует с 28 апреля по 1 мая на территории США, кроме штатов Аляска Читать далее

 

Бренд снеков запустил свою первую наружную кампанию во время карантина.

Столкнувшись с осознанием того, что не так много людей увидят их первую рекламную кампанию, Emily Crisps пришлось искать способы, чтобы обеспечить влияние на другие средства массовой информации. Когда в декабре 2019 года бренд закупал наружную рекламу, маркетологи компании рассчитывали, что апрель будет идеальным временем для запуска их первой кампании в out of home медиа. Масштабная кампания была рассчитана на солнечные Читать далее

 

Исследование новых популярных локаций ООН-рекламы в США.

В крупнейших городах США из-за пандемии COVID-19 изменились ежедневные маршруты горожан. Теперь аудитория ООН рекламы перемещается в основном внутри жилых районов. Billups, американская компания в области информационных технологий для OOH рекламы, опубликовала результаты анализа офлайн-посещаемости 5 млн предприятий в период с 1 января по 15 марта 2020 г., и свои рекомендации в связи с этим. Компания изучила, как вследствие карантина Читать далее

 

1 2 3 18